ELCA KOZMETİK LİMİTED ŞİRKETİ
KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİNE İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ
1. Veri Sorumlusu
İşbu Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni (“Aydınlatma Metni”) ile ELCA Kozmetik Limited Şirketi (‘’Şirket’’) olarak, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) uyarınca, Veri Sorumlusu sıfatıyla, siz değerli müşterilerimizi KVKK kapsamındaki aydınlatma yükümlülüğümüz çerçevesinde bilgilendirmek isteriz.
KVKK Kapsamında kişisel veri kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgiyi (“Kişisel Veri”) ve bunun bir özel türü olan Özel Nitelikli Kişisel Veri ise, ırk, etnik köken, siyasi düşünce, felsefi inanç, din, mezhep veya diğer inançlar, kılık ve kıyafet, dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlık, cinsel hayat, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik verileri (“Özel Nitelikli Kişisel Veri”) ifade eder. Bu kapsamda Kişisel Veri tanımı Özel Nitelikli Kişisel Verilerinizi de kapsamaktadır.
2. Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve İşlemenin Hukuki Sebepleri
Kişisel Verileriniz, Şirket ile yaptığınız işlemlerle bağlantılı olarak ve aşağıda Bölüm 4’te belirtilen amaç ve kapsamda, otomatik veya otomatik olmayan yollarla, sözlü, yazılı ve elektronik şekilde ve aşağıdaki yöntemler ve Şirket’in anlaşmalı olduğu üçüncü kişiler vasıtasıyla toplanmaktadır.
- Mağaza ziyaretleriniz esnasında yapmış olduğunuz alışverişler neticesinde kasalardan sözlü veya yazılı olarak,
- Şirkete ait internet siteleri üzerinden gerçekleştirmiş olduğunuz ziyaretler, üyelik, kayıt ve alışverişler vasıtasıyla,
- Şirket uzmanının çalıştığı anlaşmalı satış noktalarında yapılan satışlar, buralarda bulunan Şirket çalışanları ve doldurulan bilgi formları vasıtasıyla,
- Sephora, Boyner, Sevil mağazaları ve çeşitli parfümerilerin içerisinde yer alan Şirket’e ait kiosklardan sözlü veya yazılı olarak,
- Müşterilerin tüm satış kanalları veya sosyal medya ve şikâyet platformları üzerinden, global ya da Müşteri İletişim Merkezi’ne yapmış oldukları sözlü ve yazılı şikayetler vasıtasıyla,
- Müşterilerin mağaza ziyaretleri esnasında doldurulan müşteri kartları, müşteri ilişkileri yönetim programları (CRM) ve diğer müşteri programları vasıtasıyla,
- Şirket sadakat programı kapsamında gerçekleştirilen üyelik işlemleri vasıtasıyla,
- Ma