TBD

Biz Kimiz

M·A·C'in Değerleri

M·A·C makyaj SANATI'nda eşsiz uzmanlığı ile dünyanın lider profesyone makyakj otoritesidir.

M·A·C çeşitlilik ve ÖZGÜNLÜK'ü kutlar - biz Tüm Yaşlar, Tüm Irklar, Tüm Cinsiyerleriz.

M·A·C, vizyonunu, hergün hayata geçiren profesyonel makyaj sanatçıları ile dolu bir TOPLULUK'tur.

M·A·C moda, sanat ve pop kültür dünyasının yetenekli sanatçılarıyla işbirliği yaparak TREND YARATICI'dır. Artistlerimiz dünyanın her yerinde moda haftalarında trend yaratıyorlar.

M·A·C, VIVA GLAM ve M·A·C AIDS fonu gibi kültürünün kalbi ve ruhunu oluşturan girişimleriyle, SOSYAL SORUMLULUK'a inanıyor.

Bir Kültün doğumu :
Dünden bugüne!

Tüm Yaşlar, Tüm Irklar, Tüm Cinsiyetler.. Dünyanın her köşesinde moda haftalarında, trend belirleyici, profesyonel bir makyaj markası. M·A·C bugün, dünyanın her köşesindeki milyonlarca takipçisi için çok daha fazla anlam ifade ediyor. Tabiki evrensel güzellik fenomenin bir yerde başlaması gerekiyordu.

Make-Up Art Cosmetics hayatına Toronto, Kanada'da başladı. Makyaj sanatçısı ve fotoğrafçı Frank Toskan ve güzellik salonu sahibi Frank Angelo, iyi fotoğraflanabilen makyaj ürünlerinin eksikliğinden usanıp, kendi markalarını oluşturmaya karar veriyorlar. Başta, ürünleri mutfaklarında üretip, salonlarından direk olarak makyaj sanatçıları arkadaşlarına ve model, fotoğrafçılara sattılar. Kısa süre içinde, stilist ve moda editörleri de gruba dahil oldu. Dergi övgüleri arttıkça, ağızdan ağıza dolaşan popürlerliği de büyüdü. İkili M·A·C'i 1984'ün Mart'ında Toronto'da bir mağazanın içindeki standdan piyasaya sürmeye paşladı.

Yaklaşımları şık ama kullanışlı olmaktı. Kompakt ambalaj yerine siyah paketler tercih edildi. Diğer makyaj markaları ağırlıklı olarak cilt bakımı odaklıyken, M·A·C kendini tek renk otoritesi olarak belirlemişti. Endüstride ilk olarak, profesyonel makyaj artistleri sahadaydı. En popüler olan servis koyu mat kırmızı ruj uygulamasıydı. O zaman hızlı yükselen Madonna'nın bir çekimde uygulamasıyla popülerliği hız kazandı. Kendisi sonra M·A·C tişörtü giyerken görüldü.

Şevk ile, sokak modasını çekici stil ile birleştirerek geniş bir ürün portfolyosu sunmasıyla marka, endüstüride fırtınalar estirdi. Sahada M·A·C yaklaşımı oldukça farklıydı. Genel promosyonel tekniklerle satış yapmak yerine, M·A·C, özenle oluşturulmuş ürün yelpazesinin bütünlüğüne güvendi. İmajının bütünleyici parçası ise ölçülerini zorlamasıydı. Herşeyin üzerinde bireysellik ve kendini ifade etmeyı onurlandıran bir marka, şık mağazalarına da muhteşem sahne anlayışını getirdi.

1994'te, HIV ve AIDS dünyaya hızla yayılmaya devam ederken, M·A·C, odağını bu hastalıkla mücadele eden kuruluşlara yöneltti ve M·A·C AIDS Fon'u yaratıldı. VIVA GLAM kampanyası bugüne kadar 340 milyon $ topladı. Sözcüleri arasında Lady Gaga, Pamela Anderson ve Nicki Minaj bulunmaktadır.

1994'ten beri Estée Lauder Şirketler Grubu'nun bir parçası olan M·A·C,90'dan fazla ülkede satış yapıyor. Her zaman hem müşterilerin hem de profesyonel makyaj sanatçılarının isteklerine yönelik, yeni kategoriler, yeni ürünler ve sene içinde 50'den fazla koleksiyon oluşturmaya kendini adamıştır.

Rihanna, Lorde, Proenza Schouler, The Rocky Horror Picture Show ve Brooke Shields gibi sanat, moda ve popüler kültürün hayranlıkla takip ettiği kişilerle işbirliği yapmaya devam ediyor. Bu M·A·C'in hem yeni müşterilere, hem de halihazırdaki hayranlarına ulaşmasını sağlayarak ilişkisini güçlendiriyor. Bunun yanısıra, Makyaj Sanatçılarımız dünyada 200'den fazla moda şovunda güvenilir bir şekilde yerini koyurarak, Prabal Gurung'dan Vivienne Westwood'a bir sürü dünyaca ünlü modacı ile çalışıp, M·A·C'in dünya genelinde güzellikte trendyaratıcı imajını koruyorlar.